Saturday, February 2, 2013

Anis ?

Anis ? Yes Anis . Its you . Why sejak kebelakangan ni kita selalu gaduh eh? Aku bukan nak ungkit pasal kisah lalu hang . Tapi aku susah nak lupa apa yang hang buat dekat aku tau tak ! Actually aku sayang hang sangat2 . Tu aku susah nak lupa hang & buang hang macam tu je. Aku sedar time aku susah,hang yang tolong aku . Although,hang dah pergi sekolah baru sekarang. Aku percaya hang, aku tak nak hilang hang lagi tu aku jadi macam ni . Sorry sayang :')

#1HariNanti AKU TERIMA NIKAHNYA ANIS FARIHIN BINTI MUHAMMAD LOKIMI DENGAN MAS KAHWIN .......... DIBAYAR SECARA TUNAI. Aku nak semua ni terjadi sayang oihh ! Cuba korang tengok gambar Anis ni. Comel tak ?





Cantik tak dia? Actually tu gambar candid je. Senyuman dia,memang menggoda . Seriously :') Balik kepada topik asal,aku pun tak tahu lah why kebelakangan ni aku asyik gaduh je dengan dia. Maybe dia datang bulan kut? Mungkin. Tapi agak2 lah tiap2 hari nak gaduh . Kami gaduh banyak kali dah,tapi2 tak pernah break2 . Pelik kan? Sebab jodoh kut . Amin ! Haaaa , korang pun tolong lah aminkan k :P 

Nanti aku nak try lamar dia dengan cara yang dia tak mungkin akan lupakan sampai bila2 . Aku sayang dia sungguh, pernah satu hari aku marah dia. Dia merajuk sampai off phone. Pandai nya aku T.T
Mulai sekarang aku nak berbaik2 semula dengan dia. Aku nak jadikan dia yang halal buat aku . Dulu PIM rampas dia dari aku. Tapi aku pun pelik lah,macam mana dia nak dekat Pim? Aish -.- aku handsome banyak kut :p hahahaha. 

Dah2 mulai hari ni,aku nak lupa semua kisah silam dia. Semua orang pernah buat salah kan? Hihihihi. Aku nak bertekad nak jadikan dia yang halal buat aku. Aku sayang dia sangat2 . Aku tak nak dia tinggalkan aku dah , hm. 

ILOVEYOU MY FUTURE WIFE ANIS FARIHIN BINTI MUHD. LOKIMI :')

XOXOXO THANKS KEPADA YANG SUDI BACA :') XOXOXO

No comments:

Post a Comment